În NVIDIA Studio este o nouă serie săptămânală care sărbătorește artiști, munca lor și modurile în care accelerarea RTX și ecosistemul NVIDIA Studio ajută în procesul creativ. De asemenea, este locul în care creatorii pot afla noi știri despre update-uri ale aplicațiilor, hardware nou și driverele NVIDIA Studio – inclusiv cel din aprilie care se lansează mâine.
Cel mai nou driver Studio adaugă suport pentru update-uri recente ale aplicațiilor creative, în special Unreal Engine 5.
Plăcile video RTX oferă dezvoltatorilor care folosesc UE foarte multe beneficii:
- Hardware și software ray tracing pentru Lumen, cel mai nou sistem de iluminare globală din UE5
- Un update pentru un conector NVIDIA Omniverse care include abilitatea de a exporta geometria sursă a mesh-urilor Nanite
- Ray tracing și DLSS accelerat de RTX în viewport-ul UE5 pentru vizualizare în timp real
- Grafică ray-traced și un număr crescut de cadre pe secundă în produsul final prin aceleași technologii de mai sus
- Denoiser în timp real de la NVIDIA cu performanță în timp real
Driver-ul include și suport pentru cel mai recent update Maxon Cinema 4D (inclusiv adopția OpenColorIO), Chaos Vantage, Omniverse și altele. Cel mai nou workstation mobil de la Lenovo, ThinkPad P1 ajunge în linia de laptopuri Studio și poate fi configurat cu plăci video GeForce RTX sau NVIDIA RTX – chiar și cu RTX A5500 pentru laptop.
Nu în cele din urmă, săptămâna aceasta În NVIDIA Studio aruncăm o privire asupra unui artist care ne duce înapoi în timp. Plin de nostalgie, artistul 3D la NVIDIA, Andrew Averkin, din Ucraina, a împărtășit „When We Were Kids”. A folosit placa video RTX și Omniverse, împreună cu denoiser UE5 accelerat de RTX pentru a scurta timpul de randare la doar câteva secunde.
Averkin a modelat When We Were Kids în Autodesk 3ds Max, unde viewport-ul accelerat de RTX și denoising-ul AI accelerat de RTX au permis interactivitate fluidă, în ciuda dimensiunii foarte mari a fișierului.
Săptămâna trecută, în prima ediție din În NVIDIA Studio, am început cu artista 3D Jasmin Habezai-Fekri, a cărei muncă incredibilă este creată în Unreal Engine, Blender și Substance 3D, folosind un GeForce RTX 2070 (link către blog). Timpii de randare au fost reduși pe placa video RTX în Blender, în timp ce Unreal Engine a beneficiat de DLSS, crescând interactivitatea în viewport prin utilizarea AI la randarea cadrelor la o rezoluție mai joasă fără a pierde detaliile.
riverele de Studio pot fi descarcate de AICI ( vezi pagina ), iar placile video Nvidia sunt disponibile in Romania la F64 ( vezi produse ) – PC Garage ( vezi oferta ) – eMAG ( vezi oferta ) – evoMAG ( vezi oferta ) si CEL.ro ( vezi oferta ). Link-urile din acest articol sunt de afiliere, iar daca le folositit sustineti activitatea blogului. Va Multumesc!